جستجو
Close this search box.

جلسه مدیرعامل صادیران با دکتر چینی

جلسه مدیرعامل صادیران با دکتر چینی

جلسه مدیرعامل صادیران با دکتر چینی مدیرعامل شرکت آجرنما چین اصفهان در روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه بر گزار شد. این جلسه با حضور آقای چینی مدیر عامل نماچین و آقای ملکیان مدیر عامل صادیران برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل صادیران با تشریح نحوه عملکرد رقبای ایران (کشورهای ترکیه، چین و ….. ) در بازارهای منطقه به ویژه در بازار عراق؛ در باب لزوم عملکرد مشترک ذینفعان در تولید لوازم ساختمانی علی الخصوص در بازار عراق صحبت نمودند. ضمنا بنا بر این شد در طی سلسله نشستی، مسیر اجرایی مشخص شود تا تولید کنندگان کالای ساختمانی بخصوص فعالان این حوزه در استانهای اصفهان و یزد و سپس دیگر استانها بتوانند در عراق و دیگر بازارهای هدف، مشترکا به فعالیت بپردازند. هدف نهایی این مذاکرات هماهنگ نمودن ذینفعان مشترک برای خلق  یک برند و ابر برند در بازار هدف، به منظور کاهش هزینه در رقابت با رقبای خارجی است.

طبق اظهارات جناب چینی واحد تولیدی آجر نماچین یکی از برترین های کشور در تولید آجرنما می باشد که سالانه ۳ میلیون متر مربع تولید می نماید. نماچین  ۵۰۰  نوع آجر، تایل و کف پوش  تولید می کند. در حال حاضر نسل سوم خانواده چینی در تولید آجر فعالیت دارند و بیشتر  از نیم قرن است که مجموعه آجر نماچین در زمینه تولید آجر فعالیت دارد. تولیدات نماچین همه استاندارهای بین المللی را دارد و به همه قاره ای جهان صادر میگردد.

تماس با صادیران

با پشتیبانان ما چت کنید